A Jobbik II. kerületi önkormányzati képviselője osztja meg észrevételeit kerületünk lakosaival.

2011.02.24. 11:30 Bodor Zoltán

Csipak-villa

„Hivatali visszaélés gyanújával rendelt el nyomozást a Budapesti Rendőr-főkapitányság gazdaságvédelmi osztálya, miután Bodor Zoltán, a Jobbik II. kerületi önkormányzati képviselője feljelentést tett Csipak Péter ingatlanvállalkozó házépítése miatt.”

Előzmény:

2011. január 18-án jelent meg egy cikk az indexen, hogy egy neves vállalkozó tájvédelmi körzetbe építkezett. Mivel a terület a kerületben található, gondoltam utánanézek a dolognak. Megbeszéltem egy találkozót, felhívtam pár hivatalt és el kell mondanom, mindenki nagyon korrekten tájékoztatott. Csupán akkor léptem, mikor meggyőződtem a törvénytelenség gyanújáról ill. elmondták nekem a földmérők vizsgálatának eredményét.  

A múlt héten kaptam egy levelet a Pest Megyei Kormányhivatal Erdészeti Igazgatóságáról, miszerint „Erdő engedély nélküli, termelésből történő kivonásának megvalósítása miatt” indul eljárás. Na ez nem sok, gondoltam magamban, féltem, hogy elül az ügy és egy szabálysértési eljárással letudják a dolgot. Fizet a „bitorló” 50.000 Ft-ot és lezárják az ügyet.

Újabb lendületet akkor kapott az ügy, mikor a Független Hírügynökség rákérdezett feljelentésemre a BRFK-on. A hét elején még fogalmuk sem volt, merre tart a feljelentésem. Gondolom a többszöri érdeklődés kicsit felgyorsította a keresést, ezért tegnap már megjelenhetett a fent említett hír.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bodorzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr382687111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása