A Jobbik II. kerületi önkormányzati képviselője osztja meg észrevételeit kerületünk lakosaival.

2011.02.22. 10:42 Bodor Zoltán

Bemutatkozás

1972-ben születtem Cegléden, majd családommal Pesthidegkúton és Solymáron éltem a közelmúltig. 1989-ben fejeztem be első szakiskolámat és másfél évig dolgoztam a kerületben működő Távközlési Kutató Intézetben. 1993-ban, Csurka István asszisztenseként segítettem egy nemzeti radikális párt, a Miép megszervezését.

Egerben végeztem el a tanárképző főiskolát történelem szakon, majd egyetemi képzésen folytattam tanulmányaimat. Két évig állandó szerzője voltam a National Geographic Anno rovatának és alapító tagja vagyok a Jobbik fogyasztó- és környezetvédő mozgalmának, a Zöld Válasznak.

Képviselői megbízásom legnagyobb feladatának a kerület jellegének megtartását tartom, a zöld területek megőrzését és a kisvárosias miliő fennmaradását. Különös figyelmet kívánok fordítani a tömegsport lehetőségeinek bővítésére és a  Jobbik által hangsúlyozott nyugodt, biztonságos élet megteremtésére.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bodorzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr222679115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása